12/11 -09

damdamdam ,
jag har nyss tagit sprutan .
min arm flög av , så nu har jag ingen arm längre .



jag vaknade inatt av att jag hörde en röst ,
- "hej, ja . 90 08 16"
jag blev rädd & satte mej upp i full fart & kollade mej omkring .
Så kom jag på att Linus låg bredvid mej & det vart hans personnummer han låg o rabblade i sömnen .
Jag frågade vad fan han höll på med men då sa han att han va i möte .

weirdo, but i love you anyway .

Jag ser fram emot helgen .


förresten . min arm är kvar.
& kommer nog inte skriva förren efter helgen ,
plus att jag tränat en månad nu typ varje dag iaf 5 dagar i veckan , styrketräning två-tre ggr & sen vanlig träning fem ggr i veckan , men denna veckan har det inte blivit en enda dag .

aarh jag vill inte blogga längre , men det känns bra & göra de ;o
hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea

schysst blogg kusinen!

Tycker att det är alldeles för längesen vi sågs, och jag hoppas på att ni kommer till "farbror anders" över jul så vi kan ses nån jävla gång ;)

Puss <3

2009-11-12 @ 22:50:00
URL: http://dontcallmelennart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0