helgen = över .

Att få vakna med dig liggandes vid min sida , den känslan överväger så mycket annat .
Jag älskar dig verkligen .

Helgen var bra iallafall .
Sitter i ett grupprum & jobbar nu , Skalis sitter & ser förvånad ut och utbrast nyss "undra vad det är för mat idag" sen suckade hon, men har kvar samma ansiktsuttryck .
Josse sitter och läser massa bloggar och lyssnar på en låt, det ryker i hela rummet så koncentrerad hon är ,
Alexander sitter bara där , helt tyst med handen under huvudet . han ser också ut att ha tråkigt .
mitt emot honom sitter jag , jag bloggar .

Nu ringde min telefon .
Ska jag svara ?
Hm .
Ja det gör jag .

Jag har kommit på att jag börjar tycka skolan är tråkig igen .
Lika tråkig som ni tycker att jag är ;o

herrååååååå

Kommentarer
Postat av: bambam

du är bäst älskling <3

2009-11-16 @ 11:42:05
Postat av: johanna

Du är inte tråkig ;D

2009-11-23 @ 13:23:44
URL: http://underbartfantastiskt.blogspot.com/
Postat av: Elina

nice blogg, följa varandra på bloglovin? :D

2009-12-07 @ 22:20:12
URL: http://elinaanderssondalby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0