-.-




Jag vill slå dig
jag vill misshand
la sönder dig
jag vill spotta på dig ,
sparka dig .
slå in skallbenet på dig & stampa på din äckliga kropp .
Sen när du ligger där ,
då vill jag räcka fingret åt dig , skratta & gå därifrån .
Låta dig ligga där & ruttna tills du dör !
jag vill få dig att fatta !
jag skiter i om vi ses eller inte

vet du varför ?
jo för att jag skiter i dig
jag skiter i dina problem
jag skiter i ditt skitsnack ,
vill aldrig mer prata med dig igen .
För jag har gjort allt jag kunnat ,
du betyder ingenting för mig längre .
För mig är du ingen
.
Ingen alls .
Vår vänskap har aldrig funnits ,
för mig har du aldrig ens exicterat
.



Enda anledningen till att det blev såhär ,
det är pga avundsjuka .
Du är så jävla avundsjuk för att jag har det du aldrig ens vågat drömma om .
Avundsjuka , du är så äckligt avundsjuk till 110% .

Jag behöver inte ens dig ,
jag har inte behövt dig innan jag lärde känna dig
& då behöver jag dig inte nu heller .
Jag vill inte ha dig i mitt liv .
& vet du vad ?
du kan dra åt helvete ,

Kommentarer
Postat av: m@x

vem? säg sen? <3

2009-10-08 @ 14:11:10
URL: http://wickedgirljao.blogspot.com/
Postat av: ditt misstag I guess XD

HAHA Är det jag nu XD ?? HAHA Herregud säger jag bara XD

2009-10-08 @ 16:19:43
Postat av: svar till "ditt misstag I guess XD"

nej bethina det är nt dej jag syftar på ;>

2009-10-08 @ 21:05:40
Postat av: johanna

Sådär känner jag för en tjej :3

2009-10-13 @ 14:14:30
URL: http://viciousme-hogge.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0