booom

finprat ?.

Folk som träffar mig påpekar ofta
hur frispråklig jag är när det gäller sex .
Men jag tar det nt negativt för orka att man ska säga typ
" när älskade du senast?"
eller " när gjorde du.. detdär... hihihiihihhi" *ler fånigare än fånigast*
liksom , för mig är det naturligt att säga "när knullade du senast?"
Om det nu är det man vill fråga någon .

Men , eftersom Sverige är så efterblivet och inte kan komma med nyare grejor ,
så måste man tänka på språket och inte ska man säga ordet kuk .
Det är ju bara ord så palla efterblivna Sverige ,
bli mer frispråkligt och inte bara använd sådana jävla "fina" ord
FÖR ENLIGT MIG OCH ANDRA ÄR DET TRÅÅÅÅÅÅÅÅÅKIGT !!!

& samma sak när dem censurerar (stavning?) ord på tv ,
det låter fan så mycket dummare när det piper sådär hemskt ?

Visst , äldre människor hade kanske nt dessa ord på sin tid
för "runka" betydde typ att man gungade fram & tillbaka i en gungstol ,
& det hade faktiskt låtit konstigt om en gammal kärring sa :
" hörredu , är du kåt ? aja jag ska hem & pulla nu"
okeeej , nt för att nån jävel säger så i vanliga fall men ni förstår vad jag menar (?)



Sverige ,
vi lever på 2000-talet , nt på 200-talet !!!

In med det nya
- ut med det gamla .


shoooo .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha :D Jag älskar din blogg Malin! :D <3

2009-10-06 @ 12:50:32
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: BEEEKKX

wooord malin, så jävla rätt du har!

2009-10-06 @ 14:43:10
URL: http://beckxilicious.blogg.se/
Postat av: thina

Snygga argument :D

Allt förändras men språket fastnar lite :S <3333

2009-10-06 @ 18:01:17
URL: http://pebblesb.blogg.se/
Postat av: m@x

NÄR KNULLADE DU SENAST? :D

2009-10-06 @ 21:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0