...

Shobido ;>

Jag är i skolan nu ,
har journalistik .
Hade foto innan & var ute på stan & fotade .
Vi ska skriva reportage som sedan kanske publiceras i tidningen ;o

MEN det ska handla om någonting som ungdommar vill läsa & blir intresserade av
sen ska man göra intervjuer på det .
Jag funderar på ämnet ; Sex&Kärlek .
Sådant lockar faktiskt folk ;o
Men vet nt ännu .

Beställde silverschampo för två dagar sen ,
hoppas det kommer idag .
Ska få så vitt hår & vill nt ha något gult alls i det .
Visst , jag har nt gult nu heller men vill ändå ha mer ljust på något sätt ,
mer åt det vittgråa håller maybe .

Ska sova hos Max idag ,
mys som fan .
Var jävligt många månader sedan jag delade säng med den saknade människan .

Iaf ,
ska iaf ner till träningen idag .
Men ska bara snacka med dem och inte börja träna idag dock .
Men nästa vecka ;o ,
lovaaaaaaaar !


Nej nu ska jag börja om mitt sexreportage .
Wish me good luck ;>


Kommentarer
Postat av: Johanna

Good luck! :D <3

2009-10-08 @ 16:44:49
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0