Slak engelska ,

Allvarligt talat , egentligen tycker jag om engelska ,
Men när vi väl ska göra saker så fattar jag nt nånting .
Det är riktigt irriterande .
Typ lika irriterande som om två bögar ska knulla & kuken blir slak .

Snart ska vi & beställa tid till lilla Skalis på gymmet
så vi alla kan börja "resan på vår nya kropp" ;o
Sen kanske jag kanske bli fotograferad ,
men vet nt om jag orkar .
Vädret är så jävla kasst .
Ikväll kommer min älskare ,
jag längtar massvis !

Får väl se om detta med engelskan blir bättre ,
kanske om jag stänger ner allting annat
som jag har uppe .
Isåfall kanske bögen slipper så slak kuk ..
aaarh .

                                                    


Kommentarer
Postat av: issa

vilken söt blogg du har hjärtesjäl <3

2009-10-05 @ 17:31:34
URL: http://issabellek.blogg.se/
Postat av: m@x

Jag finns om du behöver hjälp med engelska, ja älskar engelska hihi <3

2009-10-06 @ 08:46:08
URL: http://wickedgirljao.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0